The Doom in the Boom
S11, E10: The team investigates the murder of a police officer that sends shockwaves through both the Jeffersonian and FBI teams. Behavioral analyst Leslie Green is assigned to work with Booth on the investigation and lends her professional assessments on who the cop killer could be, while Cam must make some decisions in her personal life and the entire team re-evaluates what is truly important to them.