The First Date
S1, E1: In 1999, Marísia von Richthofen, accompanied by her daughter, Suzane, takes her youngest son Andreas to his first Aeromodelling class; they meet the instructor, Daniel Cravinhos; Suzane and Daniel exchange glances and soon start seeing each other.