In 2002, a crime committed in São Paulo shocked Brazil; Suzane Von Richthofen murdered her father and mother with the help of her boyfriend.
The First Date
In 1999, Marísia von Richthofen, accompanied by her daughter, Suzane, takes her youngest son Andreas to his first Aeromodelling class; they meet the instructor, Daniel Cravinhos; Suzane and Daniel exchange glances and soon start seeing each other.
The arrival at the courthouse; Suzane von Richthofen and Daniel Cravinhos give their testimonies; the couple's relationship intensifies; the first meeting between the Cravinhos and von Richthofen families and other shared moments.
The insides of the Richthofen family and their conflicts; in secret, Suzane and Daniel travel together for the first time; tired of being deprived, Suzane imagines what it would be like if her parents disappeared; Marísia increases her vigilance.
The Richthofen family go to Europe; Suzane and Daniel must endure the distance; back in Brazil, the routine of hidden meetings becomes increasingly stressful for the couple.
Frustration and fear take over; shocking information comes to the surface in Daniel Cravinhos' testimony; to mislead her parents, Suzane simulates a break-up; the possibility of Marísia and Manfred dying becomes a recurring theme.
October 31st 2002 -- what happened on that fateful day, according to Suzane von Richthofen and Daniel Cravinhos' versions.