The Hole in the Heart
S6, E22: When sniper-on-the-loose Jacob Broadsky (guest star Arnold Vosloo) claims another victim, Booth becomes more determined than ever to catch his elusive foe. After a bullet meant for Booth strikes an innocent victim, Booth makes it his mission to catch Broadsky once and for all.