The Hope in the Horror
S12, E1: The Final Chapter of BONES picks up where last season’s cliffhanger left off – Brennan kidnapped by her former assistant, Zack Addy, as Booth and the rest of the lab desperately search for her. Brennan’s rescue is, however, just the beginning of their problems.