The Proof in the Pudding
S5, E12: Mr. White (guest star Jones) and his team of government agents put the Jeffersonian Lab on lock down and demand that Brennan and her forensics team determine a cause of death for an unidentified, but highly classified set of remains. As the team gets to work, their findings lead them to suspect they are investigating one of the most famous presidential assassinations in history. Meanwhile, Booth’s boss, Andrew Hacker (guest star Bader), helps him break into the lab and determine the motive behind the mystery investigation, and a frustrated Cam worries that Michelle may be keeping a big secret from her.