Unto Others
S4, E7: With a bounty on his head, Omar calls in a favor to Bunk. The election finally over, Royce and Carcetti make their peace, and contemplate their respective futures. At school, Prez 'tricks' his students into learning math; Namond finds that the old rules no longer apply; a disillusioned Cutty ponders his job future; and Randy is cleared to return to class. Marlo looks to 'smoke out' his pursuers, infuriating Herc, who begs Carver to help. Expecting the worst, Pearlman gets surprisingly good news from her new boss. Following some high-profile appearances, Daniels's star seems to be on the rise. Bubbles finds his rolling business, and relationship with Sherrod, sabotaged by both sides of the law. Finally, Greggs uses 'soft eyes' at an unsolved crime scene.