Bounce
Buddy is fearlessly confident and wildly charming, his clients love him, and thanks to his good looks, so do woman. Abby is a down-to-earth and naturally good-looking housewife. They were stranger's worlds apart until something brought them together. Something more than attraction; something more than fate; something more than coincidence.