Christmas With the Chosen: Holy Night
A young mother labeled impure. A shepherd boy considered “unclean.” Experience Jesus’ birth through their eyes as CHRISTMAS WITH THE CHOSEN: HOLY NIGHT blends The Messengers and The Shepherd into one special remastered and re-scored story. Plus, a never-before-seen performance from Andrea and Matteo Bocelli highlights seven musical performances and two beautiful new monologues.