Eli Manning Presents: The Undercovers - Justin Jefferson
Eli Manning sends Vikings star Justin Jefferson undercover as a nature photographer to get the inside scoop on the fast-growing sport of flag football. He’ll snap pics, confuse coaches, break ankles, and soar like the common loon.