Spring Breakers
College students Candy (Vanessa Hudgens), Faith (Selena Gomez), Brit (Ashley Benson) and Cotty (Rachel Korine) are short of the cash they need for a spring-break trip, so they rob a diner and head down to Florida. However, the police soon break up the party and arrest them. The curvaceous quartet is unexpectedly bailed out by a drug dealer and aspiring rap artist named Alien (James Franco). Soon after, three of the four gal pals decide to join Alien in a life of crime.