A Decent Man
After his son is beaten by a bully, a family man makes a split-second decision that threatens the course of his idyllic life forever.
Acclaimed surgeon Paweł Prus prepares for a long-awaited promotion, but his son's near-fatal scrape with a bully threatens everything.
In the woods, Pawel relives dark memories from his fraught childhood; Kamila begins to question her son's whereabouts.
After Pawel takes a trip to Lodz to cover his tracks, a meeting with Kamila reveals shocking truths about Arek's home life.
Anna questions Pawel's strange behavior; Kamila forges an unexpected connection.
When Pawel fails to return home after his drunken outburst, Anna begins to suspect the worst; Krystian discovers a shocking truth.
A tip-off leads Kamila to question Pawel's role in her son's disappearance; as the cops close in, Arek takes a stand against his captor.