AYAKA
As an orphan, Yukito Yanagi’s life is filled with questions, but that all changed when he’s taken to his birthplace on Ayaka. Here, he’ll learn that this strange island filled with legend and beauty is also on the brink of collapsing into chaos.
Jingi takes Yukito on his first job to pacify an Ara-Mitama chasing people away from the local canal, but the origin of the problem may be closer to home than either of them believed.