Secrets of the Silent Witch
Taking a Step Forward
Monica transfers to Serendia Academy after accepting the top-secret mission; her mission is to secretly guard the second prince Felix without him noticing.
Monica is accused of being an accomplice for attacking Felix, so she looks for the culprit to clear her name.
It's the weekend and Monica is freed from her duty; she decides to go to the city of Craeme with Nero.
Since Monica lived in isolation in a mountain cabin for a long time, she must re-take her ballroom dance test.