Classic Stars
At Gloria Private Academy, students who match the talent of legendary musicians inherit their gifts and names; ex-fighter Beethoven enters a world where notes hit harder than fists, determined to win the ultimate competition.
For My Own Soul
An injured boxer transfers to Gloria Academy and ends up in the music department to find he has a gift.
After scoring low on his exam, Beethoven gets appointed a tutor by Miharagi, Chopin.
Now that Beethoven has decided to join, he must prove to his teammates how serious he is by writing a song.
It's showtime; Beethoven must make up for lost time as they practice their routine for the preliminaries.