Keep Your Hands Off Eizouken!
The Greatest World!
Midori Asakusa attends a screening event held by her high school's anime club, hoping her dream will come true and she will become an animator.
The Eizouken Takes the Stage!
When Mizusaki's parents forbid her to join the anime club she forms her own film club.
While fixing up an old storehouse for their club the girl imagine they are fixing a spaceship.
Eizouken receives a request to create a robot anime and the girls search for inspiration.