Downey's Dream Cars
The Thanos Thumper
Robert Downey Jr. converts his K10 truck to an all-electric; he test-drives two electric cars, including the world's fastest-accelerating production car.
Robert Downey Jr. loves the design of his 1966 Buick Riviera, but it's one of the most fuel-inefficient cars ever made; he updates it with a one-of-a-kind rebuild.
Setting his eyes on a used car that he has always wanted, Robert decides to flex his negotiating skills to achieve his goal.