Dragon Ball
Bulma and Goku's search for the Dragon Balls takes them to a remote village that is being terrorized by a shape-shifting monster.
Bulma, Goku and Oolong discover that the next Dragon Ball lies inside the Diablo Desert, the home of a fearsome bandit.
Yamcha and Puar decide to steal the dragonballs that Bulma and Goku are collecting, but they face competition from Emperor Pilaf.