Every Family
Pê is forced to give up his comfort to live in a house full of relatives after they all move in to his massive grandmother's house in Rio de Janeiro; Pê tries to find his place in the world whilst meeting the demands of his newly grown family.
Pê is venting to his therapist about living in the low area of Rio de Janeiro, his grandmother's little room of knick-knacks that looks more like a bunker; His therapist is advising him to open up to the moment and learn from the situation.