Fleishman Is In Trouble
Recently divorced 41-year-old Toby Fleishman dives into the brave new world of app-based dating with the kind of success he never had dating in his youth, before he got married at the tail end of medical school. But just at the start of his first summer of sexual freedom, his ex-wife Rachel disappears leaving him with 11-year-old Hannah and 9-year-old Solly and no hint of where she is or whether she plans to return. As he balances parenting, the return of old friends Libby and Seth, a potential promotion at the hospital that is a long time coming, and all the eligible women that Manhattan has to offer, he realizes that he'll never be able to figure out what happened to Rachel until he can finally face what happened to their marriage in the first place.
Summon Your Witnesses
Toby won't let Rachel's inconsiderate, and early, drop-off stop him from keeping a date with a woman he's met online.
Welcome to Paniquil
Toby tries to navigate the childcare crisis that Rachel left for him and learns of a new opportunity at work.
Toby investigates Rachel's disappearance; Libby invites him on a trip to New Jersey.
Toby uses every resource he has, from a night out with Seth to a visit to the American Museum of Natural History, to combat his loneliness.
Toby tries to move on; Karen Cooper's case comes to a head; Toby, Seth and Libby attend a reunion party; Libby reflects on her past.