Gachiakuta
In a floating city where the rich discard their waste—and people—Rudo is framed for murder and thrown into the Pit, where a hellscape of mutated garbage beasts dwell. To survive, he must wield a new power and join the rogue Cleaners.
The Sphere
Bullied outcast Rudo finds respite in repurposing trash, until a terrible tragedy changes his life forever.