A Wild Last Boss Appeared!
An MMO gamer awakens as the Black-Winged Tyrant, Lufas Maphaahl, rising from her sealed fate—only to find this is very real. Now in the body of history’s most feared conqueror, he must survive a world that wants her dead…and uncover why he’s here.
After beating sense into Aries, Lufas punishes the devilfolk that manipulated him and catches up with Megrez.
Lufas creates an RV golem and enjoys a hot spring with Dina; they brave Lufas' grave.