A Gatherer's Adventure in Isekai
Kamishiro Takeru was just an ordinary office worker, until he’s summoned to Madeus, a world of swords and magic. Armed with enhanced strength, powerful magic, and a rare “search” skill, Takeru begins his isekai journey!
A mysterious entity grants Takeru extraordinary powers and sends him to another world.
Takeru leaves the cave with Bee; their first objective will be to get out of the forest alive.
Takeru returns to Tormi Village, but decides he wants to go out and explore more of the outside world.
A horde of monsters threatens the safety of Belkaim, and all adventurers must help.
Takeru wants a blacksmith to forge him some special scissors, but first he must fulfill his request.