How to With John Wilson
How to Make Small Talk
The delicate balancing act of making -- and safely redirecting -- casual conversation; the risks and rewards of small talk.
How to Put Up Scaffolding
Exploring the history of New York's sprawling network of overhead "protection" known as scaffolding; what it might take to reduce the nearly 300-mile eyesore overtaking the city.
Tapping into John's "memory palace" to explore people's ability -- or inability -- to remember things.
John has a furniture-destroying cat, so he explores the challenges of keeping an object in pristine condition.