Kowloon Generic Romance
Real estate agents Reiko Kujirai and Hajime Kudo work in the nostalgic Kowloon Walled City. As they grow closer, Reiko finds a photo of Hajime and his former fiancée, who looks exactly like her. Reiko then realizes she has no memory of her past.
In the nostalgic Kowloon Walled City, Reiko Kujirai is mistaken as her coworker Hajime Kudo's girlfriend.
Miyuki Hebinuma investigates Kowloon with Gwen; Reiko decides to keep living in Kujirai B's room.
Gwen tells Reiko and Yaomay that the residents of Kowloon have the second version of themselves.