Mad Men is AMC's provocative original series from writer and executive producer Matthew Weiner of The Sopranos. Set in 1960 New York, Mad Men pulls the viewer into an unexpected new world — the high-powered and glamorous "Golden Age" of advertising — where everyone is selling something and nothing is ever what you expect it to be.
Smoke Gets in Your Eyes
Don Draper needs to come up with a campaign to sell cigarettes as a new medical report about their dangers has just been released.
Ladies Room
Don has to find the answer to the question of what women want, and find it quickly; Betty consults a specialist about her health issues, and Don is pressured to help with Nixon's presidential campaign.
Don gets closer to Rachel and is troubled by a chance encounter on a train; The wives are feeling threatened by the new girl.
Don teaches Pete a lesson when he oversteps his authority while dealing with a valuable client; At home, Pete is pressured by his new bride to buy their own apartment unit, and Betty has a strange babysitting experience.
Don's past catches up to him when he wins an award and gets his picture in a prominent industry periodical; Ken makes his colleagues jealous when he gets a short story published in a national magazine.
Peggy's ideas get noticed during a pitch meeting and her future begins to look more promising; Don asks Rachel's advice about an ad campaign.