Miss Shachiku and the Little Baby Ghost
Fushihara is a woman who is a "slave" to her company; she meets Yūrei, the ghost girl who wants to help her.
Yuurei-chan appears in the office one night with Fushihara oddly nowhere to be seen.
Fushihara and Yuurei-chan have taken a black cat named "Myako" in from the rain.
Back at the office, Fushihara is more worked up than usual; Yuurei-chan and Myako are plucking daisy petals, wishing for Fushihara's safe return home.