Null & Peta
Girl genius "Null" has just lost her beloved big sister "Peta" in an accident. But don't you worry! She'll just use her naturally gifted intelligence to bring her big sister back as a robot! But is her newly-revived big sister just a little different than before? It's time for the wacky comedy hijinks of little sister "Null" and big sister robot "Peta"! "Big Sis! Your plug fell out of the wall!"
Sister Complete!
Null is a young genius who misses her older sister, Peta... so she decides to re-create her, using her incredible intellect. The results are not exactly what she anticipated.
Peta makes her specialty dish for Null's breakfast, but even before she was a robot, her cooking could be questionable. It seems like the added processing power and machine strength haven't done anything for the older sister's skills in the kitchen.
Peta wants Null to attend school, but Null's advanced intellect makes her stand out from her peers. Can the siblings come to terms over Null's class attendance?
Peta tries to send Null to school, but Null has other plans... that end up getting a little out of control.
Space: the Final Frontier. Null has found herself stranded in the vicinity of an abandoned space station in Earth's orbit, unsure of how to get home. Will Peta be able to save her little sister?