September Mornings
The journey of a trans woman who leaves her hometown and doesn't compromise her goal to be a free and independent woman.
Stop Calling Me Dad!
Cassandra takes Leide and Gersinho in for the night, but Leide begs her to let them stay; she gives them two days, but rejects the boy who insists on calling her dad.
Cassandra is alone with Gersinho while Leide looks for a job; she tries to get closer to Ivaldo, who is upset because she never mentioned she had a son.
Cassandra and Ivaldo make up but argue upon realizing they've been together for a year; Cassandra rescues Gersinho and Ari from a bar brawl and gets closer to her son, but falls apart after Leide reveals a transphobic attitude.
Some old wounds are bound to reopen when Cassandra comes face-to-face with her mechanic father. She cannot avoid it because her car broke down on her way back home with Gersinho and Leide.