Shifting Gears
Restoration
Matt, the widowed owner of a classic car restoration shop, is confronted with his most unexpected and challenging project yet when his estranged daughter and her adolescent children come crashing back into his life.
Riley, desperate for work, reluctantly takes a job at Matt's shop; Gabriel and Stitch secretly stray from Matt's vision on a high-stakes restomod project.
When Riley discovers a closet filled with her late mother's clothes, she insists Matt hasn't processed her death and urges him to see a grief counselor; Gabriel faces a crisis of confidence when he's put in charge of the shop for a day.
Riley's estranged husband, Jimmy, shows up to win her back, much to Matt's dismay; Riley finds support in an unexpected place.
A Valentine's Day visit to his late wife's grave sparks an unexpected connection for Matt in an unlikely place; Riley is thrust into the spotlight for a promotional video at the dance studio.