Show Me a Hero
Nick Wasicsko becomes the youngest big-city mayor in America; the obligation to build public housing in the white neighborhoods of Yonkers looms over Nick's new administration.
The Yonkers mayor and city council are given an ultimatum by a federal judge; public housing residents trapped in the deteriorating projects of West Yonkers watch and wait as the residents of East Yonkers make their opposition clear.
Mayor Wasicsko achieves some consensus and pushes through a housing plan with a tough vote; housing officials begin planning for new townhomes while the political cost to Wasicsko becomes apparent.
A new mayor pledges to oppose the housing; Nick Wasicsko tries to reconcile himself to life out of power as construction on the townhomes begins.
Nick Wasicsko plans his political comeback; the residents for the new townhouses are screened and chosen.
A comprehensive orientation process awaits the incoming residents; Mary Dorman is recruited to serve the incoming residents; Nick Wasicsko begins the long road back to political viability; the residents take possession of their new townhomes.