The Cleveland Show
Da Daggone Daddy-Daughter Dinner Dance
Cleveland tries to win over his new stepdaughter, Roberta, by asking her to the school's father/daughter dance.
Afraid that Cleveland Jr. has no friends, Cleveland invites his neighbor's son, Ernie, to the house; when Ernie gets too attached to the family, Cleveland has trouble getting him to go home.
Tim wishes that bad things would happen to Cleveland after he is named top salesman at Waterman Cable.
Cleveland Jr. takes a vow of chastity when Cleveland has "the talk" with Roberta; Rallo becomes a church greeter.