The Highschool Life of a Fudanshi
The Daily Life of a Fudanshi High School Student
Sakamoto Ryo just wants one thing in life: to be able to buy BL manga without being judged.
While visiting Shiratori in the cooking club, Sakaguchi meets two of his underclassmen.
Sakaguchi goes to his first Comima convention and is ecstatic, but finds out something rather surprising.