The Night Beyond the Tricornered Window
Mikado Kousuke possesses a peculiar ability to see eerie things; one day, Hiyakawa Rihito appears in the shop where Mikado works; when Hiyakawa discovers that Mikado can see spirits, he forces Mikado to help with an exorcism.
While visiting a member of a bereaved family, Hanzawa remembers the first time he met Hiyakawa over a decade ago; when his mother discovered his abilities, Hiyakawa had been placed in a symbolic position within a special group.