Vampire Dormitory
After Mito loses her parents, she fends for herself on the streets. Disguised as a boy, she trades her blood to a vampire named Ruka in exchange for a bed in a dorm. Soon, a budding romance and her true identity threaten all that hangs in the balance.
The Pretty Boy Is Targeted.
Mito meets Takara and Juri, part-time workers with Ruka; Mito enjoys her happy new life; she's approached by her classmate, Ren Nikaido, who knows Ruka is a vampire.
Ruka must find his destined partner, but he finds himself still attracted to Mito; Mito receives an unexpected confession at a mixer.