Vlad Love
Mitsugu Bamba is a high school girl who is crazy about donating her blood, to the point that she feels compelled to visit a local blood bank despite the unfriendly nurse. One day, Mitsugu encounters a beautiful girl there who looks like she has come from overseas. The girl is so pale that she appears ready to faint. Instead, she suddenly starts trashing the blood bank. The girl then loses consciousness and so Mitsugu takes her home...
Vampire Girl, Bloody Excited
Mitsugu meets Mai, a timid vampire in need of blood, and vows to protect her, starting a unique friendship.
A night out for dinner takes a chaotic turn as Mai's unusual reaction to garlic leads to unexpected mayhem.
Mai's father arrives, causing chaos and revealing secrets. Night classes begin, uniting allies to protect Mai.
A transfer student joins the night class, leading to a chaotic yet heartfelt school festival play.