We Own This City
This six-episode limited series chronicles the rise and fall of the Baltimore Police Department's Gun Trace Task Force.
Momodu Gondo finds himself in an interrogation; a detective in a nearby county traces a string of overdoses to Baltimore.
Jenkins learns stark truths about policing as a new officer; Rayam opens up about the GTTF; Suiter is assigned to a new murder case.
Despite numerous complaints, Hersl is placed on the GTTF; Jensen monitors Gondo's calls; Jenkins brings Suiter along on a raid.
Part Four
Maurice Ward recounts how Jenkins remained unscathed despite a series of illegal incidents; Baltimore is rocked by the Freddie Gray protests.
Jenkins learns his fellow officers are cooperating with the investigation as the full extent of his crimes comes to light.