Working Buddies!
The Courier's Buddy
Two buddies from college work wacky jobs; this time they're working at a package transport company.
Convenience Store
The buddies work at a convenience store with a strange boss who loves coffee and the bathroom.
The buddies go to work at a rental car store for a boss who seems to have war flashbacks.