The Little Stranger
During the long, hot summer of 1948, Dr. Faraday travels to Hundreds Hall, home to the Ayres family for more than two centuries. The Hall is now in decline, and its inhabitants -- mother, son and daughter -- remain haunted by something more ominous than a dying way of life. When Faraday takes on a new patient there, he has no idea how closely the family's story is about to become entwined with his own.