Chicuí - A Tropical Forest
S1, E6: Tigre and René are cornered in the dense, humid and uninhabitable tropical jungle of Chicuí in Colombia. This time, they have to use effective and creative survival techniques to navigate through mangroves, wild beaches, and jungles.