El Musical de Elmo Guacamole the Musical
S1, E2: In a dream, Elmo becomes a Chef Explorer visiting 'Nacho Picchu'. There, the Queen wants a topping for her giant tortilla; Elmo prepares a guacamole that combines perfectly with the tortilla. Everyone ends up singing happily.