Temptation Island: Argentina & Chile
In "Temptation Island: Argentina & Chile" four couples travel to a tropical paradise to test their romantic relationship. Separated from their partners and living with sexy singles, they face tests of fidelity and connection. Will they resist or will they succumb to their deepest desires? The Island pushes them to the limit to uncover the truth about their relationships.