Los nuestros
Martina Ibáñez and her team travel to Afghanistan to complete their mission: recover a cargo of caesium-137 that the Islamic State is planning to use in an attack against Europe.
When she arrives at the NATO base in Turkey, lieutenant cornel Iborra learns she is not going to have the logistic support necessary for the mission or air support to evacuate the undercover agents from Syria.