Fitrepreneur
Fitrepreneur is a gripping documentary following Phil Graham, the "Tony Robbins of fitness, " as he faces the biggest challenge of his career: the rise of artificial intelligence. Renowned for helping fitness and bodybuilding coaches build thriving businesses, Phil must confront the growing threat of AI tools that could render traditional coaching obsolete. Determined to adapt, he embarks on a global journey to explore how AI is reshaping the fitness industry, seeking ways to turn it from a competitor into an ally.