Fully Charged
From award-winning director David Martin and #1 New York Times bestselling author Tom Rath (How Full Is Your Bucket?, StrengthsFinder 2.0, Eat Move Sleep), comes Fully Charged. Filled with expertise and provocative real-world stories, this powerful film reveals practical ways to energize work and life. Fully Charged is about transforming lives through healthier choices, interactions that strengthen relationships, and the pursuit of meaning over happiness. Fully Charged features world-leading experts on behavioral health (Brian Wansink), psychology of spending (Ryan Howell), social networks (Nicholas Christakis), decision-making (Thomas Gilovich), willpower (Roy Baumeister), and meaning in our work (Amy Wrzesniewski).