In the Grey
In The Grey follows a covert team of elite operatives who live in the global shadows, as comfortable wielding power and influence as they are automatic weapons and high explosives. When a ruthless despot steals a billion-dollar fortune, the team is sent to steal it back on what would be for anyone else a suicide mission. What begins as an impossible heist gets much worse, spiraling into an all-out war of strategy, deception and survival.