Cassandra's Dream
Life is good for the Blaine brothers, at least for the moment. Ian (Ewan McGregor), a restaurateur, is in love with a gorgeous actress (Hayley Atwell) ; and Terry (Colin Farrell) wins big at the dog track and buys a yacht. Their luck soon changes when Terry's loan sharks come calling. The brothers ask their wealthy Uncle Howard (Tom Wilkinson) for a loan, which he is happy to provide in exchange for one little favor: Kill a whistleblowing colleague.