Puffins: Shorts Collection 12
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 12 includes 4 amazing episodes: Polterpuffins,The great storm, The mysterious key, The freedom dance.Polterpuffins: The Puffins come across Johnny Puff, who’s busy with a séance. Tic accidentally interferes and causes the appearance of three very spiteful spirits. The great storm: A storm rages in the Tundra, forcing the Puffins to barricade themselves inside the Clubhouse. Unable to find the can opener, the four spend their time trying to open cans in the most absurd and extreme ways. The mysterious key: While Tac tries to peak the Puffins' interest in the beauties of Taigasville, the group finds a mysterious key. What will it open? The freedom dance: Tic finds a box full of musical instruments and begins to play, annoying the other Puffins. Once the situation becomes unbearable, the three Puffins flee, but get trapped in Otto's Fortress.