Puffins: Shorts Collection 15
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 15 includes 4 amazing episodes: Otto needs Puffins, The blues puffins, Tidy up, Punk PuffinOtto needs Puffins: Otto is fed up with his puffins, so he kicks them out. Through his periscope he sees Didi, Pie, Tac and Tic and decides to invite them to put them at his service. Will the walrus manage to control the four little birds? The blues Puffins: Everything is silent at Otto's lair. The Puffins have abandoned their duties to run to the Johnny Puff live concert. Otto sets off with his mechanical fortress, furious... Tidy up: Tac, a neat freak, tries to clean up the Clubhouse, but he loses his glasses in the mess. Didi, Pie and Tic try to help him, but they only make things worse! Punk Puffin: Tac studies Morse code with great passion. He unsuccessfully tries to include his friends, then angrily leaves and joins a group of punk Puffins at Otto's service. Will he be able to find the right path?