Puffins: Shorts Collection 27
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Puffins. The Shorts Collection 27 includes 4 amazing episodes: The domestic caterpillar, The sore loser, The snores , Puffins League The domestic caterpillar: Tic finds a little caterpillar outside the Clubhouse and turns it into her personal pet. But nobody seems willing to accept Tic's new friend, not even Didi, Pie or Tac. What will happen? The sore loser: The Puffins are playing cards. Pie loses and flaring with anger, isolates herself to play with her smartphone. But just as she's about to break a record, she is distracted by Didi and loses. The hot-tempered Puffin flies into a fit of rage and in her derangement swallows the phone. Now what? The snores: It's night at the Puffins' Clubhouse, but Didi is unable to sleep a wink because the other three are snoring like chainsaws! Fed up with all that noise, she leaves the house and looks for a place to sleep out in the open. But everywhere she goes there's someone who snoring… Will Didi ever find a place to sleep in peace? Puffins league: It's a beautiful sunny day and the Puffins are kicking around a ball, while Johnny Puff plays his guitar. All of them soon work up a major appetite, but there's only one last slice of cake. The Puffins start to quarrel over it, until Johnny suggests that the four silly birds compete for the slice kicking the ball... Game on! The wild soccer match gets started! How will it end?